Senin, 31 Maret 2014

I’m now until 10 years later


Me 10 years to come will be a fairly successful businessman in the field of design, I chose the field of design and IT because I've been interested in the arts since the age of 5 years and I chose IT because the business opportunity is very high ..
God willing the next 10 years I've had the biggest IT companies in Indonesia even ASIA and renowned design company in Indonesia


Saya 10 tahun yang akan mendatang akan menjadi usahawan yang terbilang sukses dibidang design, saya memilih bidang design dan IT karna saya sudah meminati dunia seni sejak umur 5 tahun dan saya memilih IT karna peluang bisnisnya sangat tinggi..
10 tahun mendatang insyaallah saya sudah memiliki perusahaan IT terbesar diIndonesia bahkan diASIA dan perusahaan Design yang ternama diIndonesia

Tidak ada komentar:

Posting Komentar